Dag 05 - Vad är kärlek?

oh, jag längtade till att få skriva om detta. bara för att det finns så mycket gott att skriva om.
kärlek för mig är en mängd olika saker, kärlek ÄR att få sova i en underbart skön säng, sova som tusan och sedan vakna pigg och glad. kärlek är för mig att disken diskade sig utav sig själv helt plötsligt (då ens snälla vän hjälpte en, alltså att man ställer upp för varandra). eller när man blir bjuden på finmiddag av sin bästis och man får just det man själv vill ha, bara för att ens vän är så himla gullig.



detta var en typisk grej, jag var apsugen på sallad och min fina vän ordnade upp en sallad och massor gott.
fina vännisen.

för mig är kärlek när så små saker blir så otroligt stora, att man vet att vad man gör för någon uppskattas och man en dag blir uppskattad tillbaka. kärlek är också självklart relationer till ens vänner, familj och självklart killar. killar kommer det dock inte handla något om direkt i min blogg, men absolut, det finns ju inget bättre än att vakna bredvid någon man tycker om och som man känner sig trygg med.

kärlek för mig är kort och gott något otroligt fint, som man ska vara rädd om på alla sätt som går, även fast det ibland finns människor som är på samma nivå så kommer man alltid hitta vänner, pojkar osv som är värda Kärlek.

och förresten, måste bara säga att bo ensam, det är fasen också kärlek.







Några exempel på fina former utav Kärlek :)

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Bra blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-07-20 @ 10:53:25
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0