Erica, hugos och världens skönaste säng

igår begav sig benen emot min käraste vän erica, för att äta god tacos (vilket iofs bara blev köttfärs, gurka och tomat, men det är ju inte så bara om man tänker efter, för vi var ju stressade). vi pratade en massa gojs, drack finvin som smakade lite mindre fint och lyssnade på musik. det är verkligen lustigt hur människor kan lyssna på så olika musik. men tusan så mycket bra man hittar då, kan ju knappast bli bättre?



efter att ha lockat hår, bytt kläder några gånger, sminkat oss och blivit allmänt läckra inför kvällen skjutsade min kära emelie ner oss till krogen, tack ännu en gång. på krogen blev det födelsedagsdrink för min underbara vän som fyller 21 år idag, grattis igen! och så blev det ju såklart lite dans. men roligt, ja det hade vi!



lyckades t.om. få en bild på fina oss, enbart för bloggen. duktig tjej!



sedan blev det att sova i världens skönaste säng, med mysigt sällskap. kunde ju knappast ha blivit ett bättre avslut med en så bra tjeja. och snygg outfit dagen efter, det kan jag lova att jag slog på stort med.



rosa shorts, en stor myströja och duntofflor (som kändes som att ha kuddar på fötterna, haha)
tack för en trevlig helg, nu ropar min säng på mig. det ska bli så härligt. SNARK!

Kommentarer
Postat av: Josse

TACK CORRE:D

2010-12-07 @ 19:00:33
URL: http://uunderstatment.blogg.se/
Postat av: Smilla

Jag hittade din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att skriva :)

2011-07-13 @ 21:06:01
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0