Slänger in en kortis.

vaknade as sent, mormor kom med världens godaste lussebullar. tack ännu en gång min fina mormor.
kände att jag var lite sjuk, struntade i vad jag kände, gick och tränade, hårt och ganska intensivt (så jag nästan trodde jag skulle svimma), gick hem, åt korvstroganoff, för att inte glömma så tillagades den innan. och nu kommer the big bang, JAG ÄR SJUK. hur dåligt som helst!

så nu är jag trött, orkeslös, tycker otroligt synd om mig själv (för vem ska annars göra det liksom?) och febrig. så nu välkommnar jag min säng, stänger ner min dator (med glädje, då mitt dåliga mobila bredband dör var 5:e minut) och säger hej till min fina bok, egagon och myser lite med honom och fina draken i den fina fantasivärlden.
kan knappast bli bättre, för att inte glömma måste jag ju tillägga att jag ska trycka i mig resten av min choklad. det är väl så man ska fira att man har tränat? jaså, nähe? inte det. okej, GODNATT.

Kommentarer
Postat av: Sandra Laine

Krya på dig!

2010-12-09 @ 18:05:18
URL: http://sandracrx.blogg.se/
Postat av: Corinne

tack gullis!

2010-12-10 @ 12:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0