Snoppigt värre, var'e.

käraste johanna wessarnbergh, min trogna vän och gulleprutt och jag har alltid med oss hörseln,
i detta fall:

"johanna: är det där verkligen din stil, han ser ju ut att vara snobbig?!
corinne: VA? hur är man om man är snoppig, och hur ser man ut då??!
johanna: ja.. *ser en aningen förvirrad ut* när man ser sådär.. *försöker ge en förklaring* Fin i kanten ut vet du?
corinne: HAHA, jahaaaa! SNOBBIG, hahaha. jag tyckte du sa SNOPPIG."




vi har också under timmarnas gång kommit fram till att vi har legat med jävligt några i våra dagar,
vi är nästintill oskulder, det tycker vi är trevligt. för vafan, allt man gjort utanför ett förhållande,
det räknas ju inte, right? det blir våran nya livsfilosofi och skådning på livet, att johanna är i ett förhållande och att jag får skåda singellivets charm ensam, det tillhör en helt annan historia det.

förresten, jag känner att det inte riktigt var min dag imorse. eller kanske ska man säga Hårdag?
varför, varför gav gud mig inget bättre än en kalufs till hår?



och, ärligt talat, mitt hår är faktiskt inte riktigt sådär gult.
men vad tusan gör det om tusen år då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0