Tjejkväll och lite Doktor Kosmos.

igår bjöd jag upp fem snygga tjejer hit för att ha en riktig tjejkväll, dock var inte jag på världens bästa humör,
jag var trött och seg, men de andra var coola och livade opp stämningen. johanna och sara var lite extra coola som drack rosa pantern med alldeles för mycket rosa i, det smakade inget vidare måste jag säga.









sedan tog vi taxin ner till hugos, norrköpings bästa uteställe (när jag tänker efter, så kanske det även är norrköpings ENDA uteställe?! ;)) väl ute var det trevligt, jojjo kände sig som världens äldsta människa och hade lite ålderkris och tyckte att det var hemskt att vi var så himla gamla, så vad gör man inte för en vän för att göra henne lycklig och inse att vi inte är grottmänniskor ännu.

gick fram till en kille, tänkte att antingen gör jag alldeles rätt och tar honom eller så är den fan 92:a..
jag: tja, hur gammal är du då om man får fråga? *sådär käckt om frågor man egentligen inte BÖR ställa*
killen: ehum, 22.. *ler lite osäkert*
jag: TACK, ha en trevlig kväll!


jag undrar vad det är med mig och artighet, han måste trott jag var knasig. men jag skyller allt på ölen, och ålderskrisen. jojjo blev åtminstone glad, och det var ju liksom huvudsaken.
jäklar vad bråttom jag fick, mamma väntar där nere för att vi ska bege oss mot citygross. tusan och hans rabarber, see ya. förresten, så här pigg känner jag mig just nu:



ps. det är doktor kosmos och jag som sitter här och chillar på lördag förmiddagen,
så ni liksom fattar rubriken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0