Dag 01 - Vem är jag?

Så, då ska vi börja med en svår fråga, fast ja det är väl behövligt för sånna som ska läsa min blogg.
En beskrivning utav mig själv skall nu börja!

Vem är då jag?
Mitt namn är Corinne, jag föddes på sommaren år 1990 på Norrköpings sjukhus, där jag haft min uppväxt.
Bodde tillsammans med min mor, far, syster och bror ute i fyrby fram tills jag var tio och sedan skiljde de sig och mamma och vi bodde kvar inne i stan.

Som person är jag nog en känslig, bestämd, ärlig och givmild person. Jag är en sån person som har några få vänner som jag tycker om mest av allt och släpper inte in vem som helst inpå mitt liv, men jag ger alla människor en chans att få visa vilka ''de'' är, och jag värdesätter ärlighet otroligt mycket. Enligt mig själv är jag en rätt rolig person då jag är impulsiv, vissa tycker det är jobbigt och att det bara kan bli FÖR mycket och vissa tycker det är dödskul, precis sådär som människor är.



Jag har världens sämsta humor, den är verkligen jättelåg men enligt mig as rolig. Mina kompisar brukar göra narr utav min humor mellan varven genom att säga saker jag viker mig utav skratt utav, tex. ''bajs-humorn''. Kan man någonsin bli för gammal för att tycka sånt är kul?!

Jag tycker om att förändra mitt utseende, och jag är lite utav en drama queen så när jag anser att det händer alldeles för lite intriger osv i mitt liv, så blir det automatiskt att jag hittar någon för att krydda mitt otroligt spännande liv, haha. Kanske hör detta ihop med min impulsivitet?



På min fritid, haha låter som jag skriver ett cv eller något annat coolt, umgås jag med mina coola vänner, träffar coolare killar, tränar och dyrkar harry potter en aning eller tre. Jag är världens harrypotter tönt, don't say a word! Jag tycker verkligen det är världens bästa serie och jag kommer nog alltid tycka harry potter är lite utav en förälskelse förlivet. Jag gillar att festa, det är något jag gjort alldeles för mycket de senaste åren, men vad tusan, man får passa på innan man sitter där med man, hus och kids (vilket jag inte tänkt ha på ett bra tag.)





Så, det där var nog en kort beskrivning utav mig själv, eller en rätt lång skulle jag nog kanske vilja säga.
Så vill ni veta någonting om harry potter, dra dåliga skämt på låg nivå eller ha en partykväll vet ni vem ni ska kontakta! ; )


Kommentarer
Postat av: Anonym

lalala, du ville ju veta bloggen så varsågod. Kom på att jag inte gett dig den :D Puss

2010-12-01 @ 12:55:27
URL: http://inteutandig.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0