Kanske..?

Kanske börjar jag blogga igen, men jag vill ha en sån där fin design som alla har. Hallå, hjälp mig någon?
Får börja fota med min telefonis. Jag jobbar nu för tiden lite extra på en skola för ungdomar mellan åk 1-9,
det är hur roligt som helst, de är charmiga och dialogerna mellan oss låter ungefär såhär mellan varven;


~Elev i 13års-ålder och jag själv.
Elev: Amen vaddå, är du 20år och inte har någon kille?
Jag: Nä, det har jag inte. Som om du har någon tjej då eller?
Elev: Japp, jag har två stycken, i ÖREBRO!
Jag: Men, men.. Jaha?! Två stycken?? Vet de om att du har en till tjej?
Elev: Japp, det vet dom, men de vill så gärna vara ihop med mig så de bryr sig inte om att jag är ihop med någon annan!

Haha, alltså det går inte att beskriva hur söta de är mellan varven. Det är det bästa jag vet, att gå dit för när jag går hem varje dag så har jag ett leende på läpparna av alla roliga saker som vi pratar om.
Eleverna verkar gilla mig också, de skrattar och tycker nog det är roligt att jag är lite ungdomlig eller vad man ska säga. Arbetskamraterna är också hur roliga som helst :)

Helgen som var, var ju också trevlig. Umgicks med mina fina vänner, det var avskedsfest för Mattias, en vän som åker till Afghanistan nu idag. Det blev hugos båda dagarna med, alltid lika trevligt.








~Jag och Lembke i lördags:

Jag: Alltså, vi halsar dessa två och jag vet att det är jag som vinner!
Lembke: Ehum, jaha okej då kör vi!!!?
*Båda dricker för fulla muggar*
Lembke: DONE!
Jag: Var är toaleeetttenn??!



Och då fick jag en lektion i hur du undviker att behöva gå till toaletten, tack för den min vän och nu vet jag att ölhävartävlning inte var någonting för en cooling som mig, men självklart borde jag ju vetat bättre innan jag startade den, eller? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0