Party party och chili corn carne?

igår var vi ute på hugo, som vanligt. haha.. det var roligt, från början var det jag, jojjo, sanna och conny som skulle ut men det slutade med att vi blev två, me and tha joe! : D
innan hade vi sjungit lips, as grymt är det! roligre än singstar, och nu vill jag jämt lyssna på jamelia - superstar, man blir så glad av den haha :D.





jag och jojjo förra vintern, och nej jag är inte så drunki. utan bara att jag blinkar till : ),
sedan skjutsade kalle ner oss till krogen ,man tackar för det ! alltid uppskattat, speciellt eftersom det regna igår.
och krogen var la som vanligt, mycket trevligt och mycket daaaans.
förresten, vad är grejen med att man måste köpa något för att få ta ut 20kr till garderoben? tror de vill supa ner alla som går till huggan ; )

nu ska jag gå till jojjo och conny, sedan får vi se vad kvällen har att erbjuda. jag vill tamefasen inte gå ut på krogen ikväll iaf, tyckte vi gjorde ett alldeles perfekt jobb igår!



hittade bilder på bloggarkivetsbilder, och jag måste säga att jag saknar ihjäl mig efter dig.
min allra, allra bästa vän. <3 du var världens finaste ! och är nu himlens finaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0